top of page

RESULTATS

El que hem assolit entre tots

Meditación en línea

ASSOLIMENT

● 100% dels centres inscrits han finalitzat amb èxit el projecte.  

● Transformació de 26 centres.

● Acreditació de més de 500 docents i amb un mínim de 15 docents per centre educatiu en CDD B1 o B2.

Primer de pantalla de computadora

INDICADORS D'IMPACTE

● Increment d’hores STEAM als centres.

● +85 % docents acreditats en el nivell B1 i B2.

● +70 % d’alumnat impactat en el projecte.

● Augment del grau de confiança dels participants.

● Augment del grau de desenvolupament en competències de Pensament Computacional i  STEAM.

Persona que analiza estadísticas

INDICADORS DE PROCÉS

● 100 % d'assoliment de les fites de projecte versus planificació.

● +10.000 accions de seguiment requerides.

● 7.755 evidències recollides en les activitats de CDD B1 i B2.

● Més de 3.000 Mòduls B1 i B2 realitzats.

● 0 % d’abandonament en els centres participants en el CDD.

● 12 % d’abandonament dels docents participants en el CDD.

● Grau de satisfacció global 7,3/10.

IMPACTE EN PROFUNDITAT

L'avaluació de l'impacte del projecte s'ha realitzat a través d'enquestes dirigides a la direcció dels centres educatius participants, obtenint un total de 24 respostes recollides al final de juny.
Aquestes respostes ofereixen una visió crítica sobre l'assoliment dels objectius del projecte i la seva repercussió futura a l'aula.

​​
 ● A quin % de l'alumnat del centre impactarà el projecte Impuls Digital?
Resposta
%
Més del 75%

50,00%

Entre 51% i el 75%

41,67%

Entre el 25% i el 50%

8,33%

Menys del 25%

0,00%

​​
 ● En quin grau creieu que aquest projecte incrementarà la dedicació a activitats STEAM en el vostre centre?

 
Resposta
%
Incrementarà clarament

54,17%

Incrementarà lleugerament

37,50%

Es mantindrà igual

8,33%

Es reduirà

0,00%

​​
 ● En quin grau creieu que aquest projecte incrementarà la confiança dels docents en la competència digital?
Resposta
%
Incrementarà clarament

33,33%

Incrementarà lleugerament

62,50%

Es mantindrà igual

4,17%

Es reduirà

0,00%

​​
 ● En quin grau creieu que aquest projecte ha contribuït a augmentar la confiança dels docents en l'àmbit de les competències STEAM o Pensament Computacional?
Resposta
%
Ha augmentat clarament

37,50%

Ha augmentat lleugerament

58,33%

No hi ha contribuït

4,17%

Ha disminït

0,00%

NEXT GENERATION EDUCATION.png

©2024 per ROBOTIX Hands-on learning

bottom of page